Polityka Prywatności

Polityka Zwrotów

W GOPHYGITAL - ALIAKSANDRA KULAHA chcemy, abyś miał pozytywne doświadczenia, gdy robisz u nas zakupy.

GOPHYGITAL będzie mógł przetworzyć zwrot pieniędzy dopiero po ważnym potwierdzeniu anulowania zamówenia.

Anulowanie zamówienia uznaje się za ważne dopiero po potwierdzeniu przez GOPHYGITAL. E-mail powinien zostać wysłany do Ciebie z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało anulowane, po czym otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

Karty phygital — plany Biznes i Korporacyjny

Nasze karty phygital kwalifikują się do pełnych zwrotów na podstawie tego, że GOPHYGITAL otrzyma prośbę o anulowanie w ciągu 1-2 dni po opłaceniu zamówienia. Wszelkie wnioski o anulowanie otrzymane po tym okresie nie będą kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

W przypadku, gdy produkt jest uszkodzony z powodu awarii oprogramowania, której GOPHYGITAL nie może naprawić. GOPHYGITAL dołoży wszelkich starań, aby zapewnić pełny zwrot pieniędzy.

Karty phygital — plan Osobisty

Rezygnacje dokonane w ciągu 14 dni od zakupu otrzymują pełny zwrot pieniędzy i wspierane przez naszą 14-dniową Gwarancję Zwrotu Pieniędzy.

W przypadku, gdy produkt jest uszkodzony z powodu awarii oprogramowania, której GOPHYGITAL nie może naprawić. GOPHYGITAL dołoży wszelkich starań, aby zapewnić pełny zwrot pieniędzy.

Polityka Przedruku

Jeśli otrzymałeś drukowany produkt, z którego jesteś niezadowolony, poinformuj nas o tym e-mailem i dostarcz zdjęcia produktu do support@gophygital.pl., prosimy zwrócić uwagę na to, co uważasz za za wadę, abyśmy mogli doradzić i wprowadzić zmiany w razie potrzeby.

W dziwnych przypadkach możesz zostać poproszony o zwrot produktu. Proszę to zrobić tylko wtedy, gdy GOPHYGITAL o to poprosi.

W takich przypadkach GOPHYGITAL zapewni przedruk bez dodatkowych kosztów dla ciebie.

Obietnica

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem!

W przypadku otrzymania wadliwego produktu, wymiana zostanie wysłana bez dodatkowych kosztów.

Jeśli są jakieś problemy lub wątpliwości dotyczące zamówienia, prosimy wysłać e-mail do support@gophygital.pl .

Polityka Wysyłki

GOPHYGITAL jest odpowiedzialny za Twoje zamówienie od złożenia, do produkcji i pakowania. Po przekazaniu zamówienia przewoźnikowi nasza odpowiedzialność ustaje.

W związku z tym wszelkie przedmioty uszkodzone w wysyłce muszą być zaadresowane do przewoźnika.

Jeśli twoje zamówienie zostanie zwrócone do nas z powodu niedostarczenia, wymagana będzie opłata zwrotna w wysokości 110% początkowej opłaty za wysyłkę.

Prosimy o dołączenie numeru telefonu do zamówienia, aby można było łatwo skontaktować się z Tobą w przypadku wystąpienia problemu z dostawą.

Czasy Realizacji

Karty phygital Planu Osobisty są dostarczane w ciągu 7-30 dni od potwierdzonego zakupu.

Karty phygital Planów Biznes i Korporacyjny dostarczane są w indywidualnie uzgodnionych terminach.

Należy pamiętać, że nie gwarantujemy terminów dostawy, data, którą podajemy, jest tylko szacunkowa.

W rzadkich przypadkach, gdy wydruk może nie spełniać naszych standardów kontroli jakości, wtedy ponownie wydrukujemy zamówienie, powodując opóźnienia. Zostaniesz o tym poinformowany.

Polityka celna dla zamówień międzynarodowych

Polityka celna różni się znacznie w zależności od kraju. Caer Sidi nie ma kontroli nad tymi opłatami, ani nie możemy przewidzieć dokładnego kosztu tych opłat.

W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za poinformowanie Cię o konkretnych opłatach, które mogą mieć zastosowanie; Twoim obowiązkiem, jako klienta i importera, jest sprawdzenie, jakie są wymagania Twojego kraju dotyczące wszystkich opłat celnych, przed złożeniem zamówienia.

Należy również pamiętać, że gdy wymagane są procedury odprawy celnej, może to spowodować opóźnienia wykraczające poza nasze pierwotne szacunki dostawy.